piątek, 1 stycznia 2016

Czuć się szczęśliwym w Nowym Roku

Witam was w Nowym Roku!

Wydaje mi się jakby wczoraj były wakacje 2015, a tu już styczeń 2016. Wczorajszy Sylwester okazał się bardzo fajny, mimo tego, że goście z początku nie mieli dobrych humorów.
Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku. Abyście byli zdrowi, pozytywnie nastawieni do życia oraz by udało wam się spełnić wszystkie postanowienia na ten rok.

(rysunek inspirowany grafiką ze strony www.shutterstock.com )

Jak to mówią, szczęściu trzeba czasami pomóc, więc przedstawiam wam moje 10 pomysłów, aby naprawdę być szczęśliwy.

10 rzeczy, które możesz zrobić, by czuć się szczęśliwym

 1. Realizuj swoje pasje i zainteresowania.
Kiedy gram na gitarze samoistnie czuję  dobrze. Kiedy skończę nowy rysunek i pokazuję mojej rodzince, a oni mówią, że widzą postępy, czuję się szczęśliwa.
Gdy wczoraj zobaczyłam pierwszy komentarz na moim blogu, przez kilka minut skakałam ze szczęścia :) Może miałeś kiedyś pasję, ale inni mówili, że nie nadajesz się do tego?  Powróć do niej i nigdy nie daj sobie wmówić, że czegoś nie zrobisz, bo jeśli tylko w to wierzysz, uda ci się.



W 2013 roku myślałam, że nigdy nie narysuje portretu. Osiągnęłam swój cel, choć nie jest jeszcze idealnie ;)

2. Znajdź czas tylko dla siebie.
Wiem , że w dzisiejszych czasach ludzie są zabiegani i starają się robić wszystko w jak najkrótszym czasie.
Co powiedzielibyście na wieczór z gorącą czekoladą i książką?
Większość z was, odpowiada : Nie mam na to czasu.
Wierzę, że jeżeli się zaweźmiecie, uda wam się zrobić coś takiego chociaż raz na miesiąc.

3. Myśl pozytywnie.
Negatywne myśli powodują , że przestajemy w siebie wierzyć.  Od dzisiaj zamiast: Nie, to mi się nie uda, mówimy: Spróbuję, jak mi się nie uda to trudno, ale nie będę żałować, że bałem się spróbować.
My dziewczyny mamy tendencję do tego, by porównywać się do innych. Nie warto. Jak mówi moja idolka - zawsze znajdzie się ktoś ładniejszy, ktoś kto zrobi coś lepiej, więc po co się tym zadręczać?



4. Spotykaj się z przyjaciółmi.
Wiem, że w punkcie 2 napisałam, abyśmy znaleźli czas dla siebie, ale przyjaciele i znajomi są tak samo ważni. To oni pomagają nam w trudnych momentach, a my im.

5. Sprawiaj sobie i innym drobne prezenty.
Poprzednio czytałeś o przyjaciołach. Dlaczego nie mielibyśmy kupić lub zrobić coś samodzielnie specjalnie dla nich? Robiąc coś bezinteresownie dla innych zawsze poczujemy ciepełko na serduszku, a obdarowani cieszą się.
Dając coś innym, nie zapominaj o sobie.
Humor może poprawić nawet notesik z piękną okładką. Mały nie jest drogim wydatkiem, a wywoła uśmiech na twojej twarzy.

6. Nie przejmuj się wszystkimi i wszystkim.
To, że złośliwa koleżanka powie ci, że masz okropną bluzkę, a zbierałaś na nią tak długo, nie powinno zepsuć ci humoru. Dziewczyna jest zazdrosna i tyle!

7. Ugotuj/ upiecz coś pysznego. 
Nawet jeśli jest to dosyć kaloryczne, czasami można pozwolić sobie na smaczną przyjemność.

8. Pochodź z koleżanką/ kolegą po sklepach.
Nawet jeśli nie masz pieniędzy i nic nie kupicie, ciekawie jest pooglądać ładne rzeczy .

9. Słuchaj swoich ulubionych piosenek.
Naukowo udowodniono, że słuchanie ulubionej muzyki wytwarza w nas poczucie szczęścia. W drodze do szkoły/ pracy miej ze sobą słuchawki!

10. Bądź nieustraszony.
Żyj szczęśliwe, pomimo wszystkiego co cię przeraża. Pomimo, że boisz się czegoś lub masz wątpliwości.

W komentarzach możecie się pochwalić jak spędziliście Sylwestra. Chętnie poczytam.

Nieustraszona xxx


Psssst! Miłość też jest nieustraszona. Nie bój się zakochać w tym roku .

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :). Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na www.aggiesangle.blogspot.com dawniej dazzlingbookofstyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! ;) sandyxeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna nazwa bloga! Mam tylko małą wskazówkę - otóz w twoim nagłówku jest mały błąd, gdyż w zdaniu "O wszystkim co, może zainteresować nastolatkę.", przecinek powinien znajdować się przed "co" i wtedy powinno to wyglądać tak "O wszystkim, co może zainteresować nastolatkę." A co do posta, to fajne rady, postaram się z niektórych skorzystać, choć wiem, że nie będzie łatwo! Widać postęp w twoim rysowaniu, gratuluję talentu :*
    Pozdrówka.
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wskazówkę, bo wcześniej nie zauważyłam tego błędu. Postaram się poprawić :)
    Miło, iż komuś przyda się to co napisałam. Dzięki za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainspirowałaś mnie z tą nieustraszonością. I to porządnie. :)
    Cieszę się, że udało Ci się rozwinąć swoje umiejętności w rysowaniu i życzę Ci jeszcze większych sukcesów, nie poddawaj się!
    Te punkty faktycznie bardzo dobrze się sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był cel, kiedy zakładałam tego bloga: inspirować innych i im pomagać. Cieszę się, iż zainspirowałam Ciebie. Tyle miłych słów, dziękuję!
      Nieustraszeni górą ^^

      Usuń
  7. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie http://zuzaneex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz :) To dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję.