wtorek, 29 grudnia 2015

Bądźmy Nieustraszeni!

Cześć wszystkim!

Witam Was na moim blogu. 



Jeśli zastanawia Was moja nazwa,to już wyjaśniam o co chodzi (jeśli jesteś Swiftie to pewnie już wiesz co mam na myśli). Zakładając bloga, siedziałam wygodnie na łóżku w moim pokoju i zaczęłam zastanawiać się nad idealnym nickiem. Na komodzie zobaczyłam płytę mojej idolki (Taylor Swift), która nosi nazwę ,,Fearless''. I w tym momencie, nagle coś zaświtało mi w głowie - Nieustraszona- tak Nieustraszona, to będzie moja nazwa. Żaden inny pomysł w moim mniemaniu nie okazał się lepszy. Myślę, że jestem nieustraszona, żyję pomimo wszystkich rzeczy, które bardzo mnie przerażają.




Bloga założyłam, by coś zmienić w swoim życiu, zdobyć  nowe hobby i sprawdzić czy się do tego nadaję. Zawsze podobały mi się wszelakie blogi, więc dlaczego nie miałabym takiego posiadać?


Interesuję się głównie rysowaniem, muzyką i pisaniem. Rysuję jak każdy, od dzieciństwa, a tak bardziej ''na poważnie'' od 5,6 klasy podstawówki. Muzyka, gram na gitarze i chciałabym zacząć uczyć się śpiewać. A pisanie? Opowiadania pisałam już w przedszkolu,kiedy to przynosiłam Pani nauczycielce moje książeczki ( miały około 3 stron) do czytania wszystkim dzieciom.


Posty będą o rysowaniu, muzyce, modzie, może czasami zdarzyć się opowiadanie ( jeżeli będę miała wenę). Chciałabym zamieszczać tu również poradniki DIY ( zrób to sam) i wiele innych rzeczy, które wymyślę podczas tworzenia bloga.


A i najważniejsze - będzie też trochę o moim życiu, o wszystkich sprawach, które mogą interesować nastolatki takie jak ja.


A wy, identyfikujecie się z nickiem Nieustraszona/ Nieustraszony?


Nieustraszona, xxx



PS. Bądźmy Nieustraszeni 

2 komentarze:

  1. Na pewno tutaj zostaję :D Zapowiada się obiecująco :*
    Bądźmy Nieustraszeni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Jest mi bardzo miło czytać pierwszy komentarz na moim blogu. Dziękuję :*

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz :) To dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję.